Månadens blogg

Hyllan är månadens blogg i majnumret av tidningen Nöjesmix. Kul tycker jag så klart! I tidningen kan ni läsa en liten intervju med mig. Klicka på bilden så kommer ni till webbversionen av tidningen - jag finns med på sidan 35!
#1 - - enligt O:

vad roligt!

#2 - - En bok om dagen:

Så roligt! Vilket trevligt litet reportage!

#3 - - Lingonhjärta:

Grattis! Fint reportage.

(Fick boken på posten idag. Tack så mycket!)

#4 - - k:

Jag läser alltid din blogg och tycker den är jättebra!

#5 - - Stephanie:

Vad kul och vilket bra reportage!!

#6 - - Lotta - hyllan:

Tack hörni! :)

#7 - - Boklusen:

Vad roligt! Det är du väl värd! Jag gillar ju din blogg som du vet:)!

#8 - - Magdalena:

Åh, va' skoj! Jätteroligt att de gav dig så fint utrymme där :) Och säkert ännu roligare för alla de nya bloggläsarna som får chansen att upptäcka denna guldgruva till sida..!

#9 - - Lotta - hyllan:

Tack Boklusen och Magdalena! :)