Pimpa trappan i bokväg

Hur coolt var inte det här? Önskar jag hade en lämplig trappa att piffa till på det här sättet. Det hade kunnat bli mitt semesterpyssel.

Källa: Tiphereth
#1 - - Saralito:

Vilken häftig grej! Hur är det gjort, vet du det? Det ser jättecoolt ut, men så svårt att välja ut vilka titlar som ska få vara med. Klassiker? Böcker man älskar? Sådana som man låtsas att man läst för att imponera på folk?

#2 - - Miss E:

Så coolt!

#3 - - Lotta - hyllan:

Saralito: Jag vet inget alls om trappan, men jag antar att man måste ha en färg som lämpar sig för underlaget och tål slitaget. Jag skulle välja klassiker om jag gjorde det, men klassiker som även är mina favoriter, inte bara kända titlar som jag inte ens läst. Och så måste det ju vara bokryggar som funkar att måla av... :)

#4 - - Lisa:

Ojoj vad fint! Dock skulle jag klia mig hårlös på huvudet i valet om vilka böcker som skulle få äran..

#5 - - Amy:

Jag skulle inte kunna välja vilka böcker jag skulle ha med....men snygg är den! =)

#6 - - Ida:

Riktigt cool var den! :D