#1 - - Susanna:

Wow. Dit skulle jag gärna åka. :)

#2 - - Amy:

Åååhhh, jag skulle nästan kunna bo där... ;-)

#3 - - Lisa:

Men herregud, är det sant?! Det är ju helt otroligt häftigt!

#4 - - Lotta - hyllan:

Jag skulle också kunna bo där :)

#5 - - Klara:

OJ.... Stum av förundran.... Ska man bygga ett bibliotek, ska det göras med stil! Imponerande!

#6 - - Freedomtravel:

Oj coolt, är det på riktigt? Nu känns det plötsligt som att vi behöver lite nytänkande inom arkitekturen här... ;)

#7 - - Boktokig:

Love it!!!



Jag har en känsla av att det skulle ta ett bra tag innan man gick in! (Skulle ju vara tvungen bara titta på det först och njuta!)

#8 - - Lotta - hyllan:

Japp det är på riktigt, men det är inte ens själva biblioteket utan det här är faktiskt det tillhörande parkeringsgaraget upptäckte jag :) På Flickr finns fler bilder http://www.flickr.com/photos/kclibrary/sets/72157606052122532/

#9 - - Eve:

Häftigt! Något man skulle vilja åka och se i verkligheten

#10 - - Emmas Bokhylla:

Helt underbart, dar utanfor skulle jag kunna bli staendes hur lange som helst!

#11 - - Lisa H:

Å jäklar! Tänkte som många andra 'är det på riktigt??' Men det är det visst :D Underbart!

#12 - - Anna S (Bokstävlarna):

Åh, fantastiskt! Sådär borde alla bibliotek se ut!

#13 - - Klara:

Vad roligt att det är parkeringsgaraget! Sådana borde också bli pimpade med lite roligare arkitektur än vad som brukar ägnas åt dem...